Bănci și Asigurări

Costi Stratnic, Omniasig: Piaţa de asigurări de sănătate din România este dominată de asigurările încheiate de companii pentru angajaţi. Ritmul de creştere a pieţei poate fi mai mare de 30%

ZF BANKERS SUMMIT 2022

Costi Stratnic, Omniasig: Piaţa de asigurări de...

Autor: Răzvan Botea

13.07.2022, 15:02 1118

Costi Stratnic, vicepreşedinte directorat, Chief Sales Officer la Omniasig, a spus, la ZF Bankers Summit 2022, că Piaţa de asigurări de sănătate din România este dominată de asigurările încheiate de companii pentru angajaţi. Ritmul de creştere a acesteia ar putea depăşi 30% în perioada următoare.

„Eu cred că ritmul de creştere a pieţei poate fi mai mare de 30%, dar nu neapărat dintr-o creştere atât de accelerată a numărului de asiguraţi, cât mai ales din păcate, dintr-o creştere a primei medii. Inflaţia medicală se va vedea cu siguranţă în preţurile poliţei de asigurare. Chiar dacă păstrezi numărul de asiguraţi, prim colectată va fi mai mare.

Piaţa de asigurări de sănătate din România este dominată de asigurările încheiate de companii pentru angajaţi. Prin urmare, nu există un istoric al unui individ în relaţia directă cu un asigurător.”

Ce a mai spus Costi Stratnic la ZF Bankers Summit 2022, în ziua dedicată pieţei de asigurări:

Cel mai mare consum în zona de asigurări de sănătate este în zona de prevenţie, de analize şi investigaţii, acolo unde domeniul public nu face faţă. Oamenii au nevoie de aceste servici şi merg către zona privată, pentru că zona publică nu face faţă.

Suntem încă o ţară dominată de buticuri de pariuri şi farmacii. O ţară de oameni care nu sunt îndemnaţi să facă sport, iar asta nu o să putem să o rezolvăm la masa asta.

Despre oportunităţi aş spune că o mare oportunitate a asigurărilor de sănătate este consumul. Avem o frecvenţă foarte mare, prin urmare asiguratul, chiar dacă este angajat al unei companii sau asiguratul nostru pe retail se întâlneşte foarte des cu serviciile asigurătorului pe sănătate şi asta îl face ca ulterior să devină un instrument bun pentru a promova asigurările de sănătate.

Văd o altă oportunitate zona digitală. Serviciul de asigurare este mult mai uşor de accesat. Văd oportunităţi în zona de telemedicină, pentru a oferi un suport medical înainte de a merge către un medic.

Nu în ultimul rând, văd o mare oportunitate de a exploata zona de bank assurance.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO