Bănci și Asigurări

Creşterea dobânzilor din piaţă se vede în contul de profit al băncilor. Sucursala de la Bucureşti a olandezilor de la ING a obţinut un profit net de 193 mil. lei în primele trei luni din 2018, în creştere cu 86%

Michal Szczurek, CEO al ING Bank România: Clienţii nu ar trebui să-şi consume timpul cu drumuri la bancă pentru fiecare operaţiune, ci au nevoie de instrumentele potrivite pentru a-şi gestiona banii singuri, aşa cum consideră necesar.

Michal Szczurek, CEO al ING Bank România: Clienţii nu ar trebui să-şi consume timpul cu drumuri la bancă pentru fiecare operaţiune, ci au nevoie de instrumentele potrivite pentru a-şi gestiona banii singuri, aşa cum consideră necesar.

Autor: Anelis Baciu

18.05.2018, 00:07 799

♦ ING se situa la finalul anului trecut pe locul şase în clasamentul bancar după active, cu o cotă de piaţă de 7,9%.

ING Bank, sucursala de la Bucureşti a grupului olandez cu acelaşi nume, şi-a îmbunătăţit semnificativ profitabilitatea în primul trimestru din acest an, câştigul net urcând cu 86% faţă de primul trimestru din 2017, până la 193 milioane de lei. Startul puternic al ING în acest an a fost determinat de creşterea creditării şi a numărului de clienţi, atât pe segmentul de retail, cât şi pe segmentul corporate.

Veniturile băncii cumulau la finalul lunii martie a acestui an 425 milioane de lei, cu circa o treime mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Începutul de an a fost bun de altfel pentru majoritatea băncilor mari, toate raportând creşteri de două cifre ale câştigurilor nete. Majorarea dobânzilor din piaţă concomitent cu creşterea creditării are efecte pozitive la nivelul câştigului întregului sistem bancar local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO