Transportul de marfă şi serviciile de curierat sunt două dintre domeniile care au captat interesul celor cu spirit antreprenorial în ultimul an. În condiţiile în care activităţile recreative, sportive, cele legate de organizarea de evenimente, dar şi cele din HoReCa au cunoscut o scădere faţă de anii trecuţi, antreprenorii la început de drum caută acum noi nişe profitabile.
„Vedem în ultima perioadă o efervescenţă în aria transportului de marfă, a serviciilor de curierat, ca efect al modului în care s-au aşezat relaţiile comerciale. Deşi nu putem spune că există o schimbare majoră în domeniile de activitate ale businessurilor noi, există o schimbare semnificativă în tipul canalelor de distribuţie utilizate de către acestea. Mediul online a avansat puternic. Sunt multe businessuri care acum se nasc direct în online şi sunt mai multe afaceri care au testat online-ul acum pentru prima dată, chiar dacă au în spate ani buni de experienţă“, spune Cristina Sindile, director general al BT Mic, una dintre companiile grupului financiar Banca Transilvania, orientată către întreprinzători.