Bănci și Asigurări

CSALB: Numărul cererilor clienţilor clasate de bănci nejustificat să nu depăşească 20%, faţă de 29% în prezent

CSALB: Numărul cererilor clienţilor clasate de bănci...

Autor: Roxana Rosu

09.07.2020, 00:00 107

Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) recomandă băncilor ca până la finalul lui 2020 numărul cererilor clienţilor clasate din motive nejustificate să nu depăşească 20% dintre cererile adresate băncii, ţinta fiind scăderea continuă a acestui indicator sub 10% sau chiar sub 5%. 

Acum media cererilor clasate fără un motiv justificat la nivelul sistemului bancar este de 29% din totalul cererilor primite de CSALB. În cazul IFN-urilor, peste 70% dintre cereri sunt clasate nejustificat. Potrivit CSALB, există şi bănci care stau mult mai bine la acest capitol decât media, având rata de clasare sub 10%. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO