Bănci și Asigurări

Dana Dima, vcepreşedinte BCR: Cozile din faţa unităţilor BCR au fost generate de protocolul de protecţie în contextul pandemiei de COVID-19

Dana Dima, vcepreşedinte BCR: Cozile din faţa unităţilor BCR au fost generate de protocolul de protecţie în contextul pandemiei de COVID-19

BCR închide unităţi în toată ţara. Pe 14 septembrie a închis o sucursală în Drumul Taberei, unul din cele mai dens populate cartiere din Bucureşti

Autor: Mircea Nica

22.10.2020, 00:05 298

♦ Banca vrea să păstreze sistemul de programări, introdus recent, şi după pandemie.

Protocolul de protecţie pentru clienţi şi angajaţi impus de BCR în contextul actual al pandemiei de COVID-19 a ge­ne­rat un număr ma­re de persoane în faţa unită­ţi­lor băn­cii, astfel că înce­pând cu data de 19 oc­tom­brie ac­cesul clien­ţilor în sucur­sale­le BCR se fa­ce pe ba­za progra­mă­rilor te­lefo­ni­ce, a spus Dana Dima, vice­preşe­din­te retail şi pri­vate ban­king în cadrul BCR, în cadrul unei video­conferinţe.

„Cozile din faţa unită­ţi­lor BCR sunt ge­ne­rate de modelul de pro­tec­ţie pe care l-am implementat din pri­ma zi, care a asigurat o protecţie maxi­mă atât pentru clienţi, cât şi pentru colegi, acela de distanţare. De aseme­nea, ne-am gândit că urmează o perioa­dă cu un anotimp rece care nu ne va per­mite să gestionăm aceste cozi în afa­ra unităţii şi credem că acest program este unul care respectă cli­enţii şi dă do­vadă de o ci­vi­lizaţie de care România are nevoie“, a spus Dana Dima.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO