• Leu / EUR4.9458
  • Leu / GBP5.8036
  • Leu / USD4.7643
Bănci și Asigurări

Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, BCR: Ziceam anul trecut că peste 60% dintre tranzacţiile cu clienţii vor fi digitale în 5 ani. Am ajuns deja la un nivel de 40%

Videoconferinţa ZF #Teamswork

Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, BCR: Ziceam anul trecut că peste 60% dintre tranzacţiile cu clienţii vor fi digitale în 5 ani. Am ajuns deja la un nivel de 40%

Autor: Alex Ciutacu

17.06.2020, 13:19 371

Aproape 40% dintre tranzacţiile şi interacţiunile cu clienţii ale BCR se desfăşoară prin intermediul canalelor digitale, după ce ambiţiile de trecere înspre digital au fost accelerate de pandemie şi criza actuală, a explicat Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, membru al Comitetului Executiv, BCR, în cadrul videoconferinţei ZF #Teamswork.

„Viitorul era definit într-o perioadă cincinală. Ziceam anul trecut că în 5 ani vom discuta mai mult de 60% tranzacţii şi interacţiuni digitale. Azi pot spune că am ajuns la aproape 40% din produsele de bază să se realizeze prin sisteme digitale. Este un avans de 10-20% pe anumite produse în doar 3 luni. Dacă privim şi partea pozitivă a acestei perioade, aceasta este că putem accelera acest proces digital şi modelul de business în retail va fi de genul smart advisory – facem consiliere”, a declarat Dana Dima, BCR, în timpul videoconferinţei realizate în parteneriat cu Microsoft.

Canalele digitale şi noile soluţii dezvoltate pe platforma de internet şi mobile banking George au permis uneia dintre cele mai mari bănci din România să interacţioneze în continuare cu clienţii şi să îşi desfăşoare activitatea. Mai mult, în această perioadă banca a reuşit să distribuie 160.000 de carduri către clienţi.

„Comunicarea cu clienţii a fost digitală, iar faptul că am avut aceste date (n.r: personale) în sisteme ne-a ajutat mult nu doar pe noi, dar şi pe clienţi. Am avut peste 1 milion şi jumătate de interacţiuni digitale. Nu ar fi fost posibilă o astfel de comunicare în alte condiţii. Sistemele de contact center au fost dublate ca şi capacitate pentru a putea face faţă. Practic, am avut o creştere de 100% a tranzacţionării prin contact center”, a spus Dima.

AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9458
Diferență: -0,0445
Ieri: 4.9480
Azi: 4.7643
Diferență: 0,4618
Ieri: 4.7424
Azi: 5.8036
Diferență: 0,4257
Ieri: 5.7790
Azi: 4.7597
Diferență: -0,063
Ieri: 4.7627