Bănci și Asigurări

Dana Dima, vicepreşedinte retail&private banking la BCR: Unii români nu au conturi bancare, dar au telefoane mobile. La telefoane mobile nu stăm prost deloc, ceea ce este un avantaj pentru creşterea incluziunii financiare, inclusiv în mediul rural

Dana Dima, vicepreşedinte retail&private banking la BCR

Dana Dima, vicepreşedinte retail&private banking la BCR

Autor: Claudia Medrega

20.03.2025, 00:05 260

♦ BCR a lansat prima bancă mobilă, 100% electrică, organizată sub forma unui camion modular care va oferi acces la servicii bancare moderne în comunităţile rurale şi mici urbane din România.

BCR, a doua cea mai mare bancă din România după active, urmăreşte să ajungă şi în comunităţile rurale şi urbane mici pentru a creşte gradul de incluziune financiară şi a lansat prima bancă mobilă, 100% electrică, organizată sub forma unui camion modular care va oferi acces la servicii bancare moderne în mai multe localităţi din România.

Programul BCR este derulat în parteneriat cu Vodafone România, companiile de asigurări Omniasig Vienna Insurance Group şi BCR Asigurări de Viaţă VIG, precum şi Medlife, începând din acest an, oferind astfel la nivel naţional atât servicii financiare (bancare şi de asigurări), educaţie digitală şi financiară, cât şi servicii de telefonie şi servicii medicale.

„Programul nu este doar o caravană, ci este un program integrat. Oferim mai mult decât doar servicii bancare sau educaţie financiară“, a spus ieri Dana Dima, vicepreşedinte retail&private banking la BCR.

Ea a amintit că unii români nu au conturi bancare, dar au telefoane mobile, băncile având instrumente pentru a creşte incluziunea financiară şi a ajunge repede la oameni. „La telefoane mobile nu stăm prost deloc, ceea ce este un avantaj pentru creşterea incluziunii financiare, inclusiv în mediul rural“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro