Bănci și Asigurări

De ce renunţă ING la multimatele din sucursale: Un client intră în sucursală o dată pe an, iar circa 8% din utilizatorii de internet şi mobile banking foloseau multimatele

ING a introdus un nou concept de sucursală în unitatea de pe Calea Dorobanţilor

ING a introdus un nou concept de sucursală în unitatea de pe Calea Dorobanţilor

Autor: Anelis Baciu

24.04.2019, 07:00 7298

Un client ING intră într-o sucur­sa­lă a băncii în medie o dată pe an, iar cir­ca 8% din utilizatorii de internet şi mo­bile banking ai ING foloseau multi­ma­tele (AST-urile - automatic ser­vice tel­ler), care vor fi retrase din toate uni­tă­ţi­le băn­cii până la finalul lunii august 2019.

În luna martie circa 78.000 din cei 900.000 de utilizatori ai aplicaţiei de in­ter­net şi mobile bannking a ING -Home’Bank - au accesat serviciile dis­po­nibile în aplicaţie prin intermediul multi­matelor din agenţii. Raportat la nu­mă­rul total de accesări a aplicaţiei de Home’Bank, accesările cu ajutorul multi­ma­telor sunt mai mici, respectiv 1%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO