Bănci și Asigurări

Depăşită de cozile din faţa sucursalelor, BCR a decis ca interacţiunea cu clienţii să aibă loc doar cu programare prealabilă prin telefon. Clienţii BCR pot intra de luni în sucursale doar în baza unei programări telefonice

Depăşită de cozile din faţa sucursalelor, BCR a decis...

Autor: Roxana Rosu

15.10.2020, 00:00 1335

BCR va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice, ca măsură suplimentară pentru protejarea sănătăţii angajaţilor şi a clienţilor. 

De la începutul pandemiei încoace în foarte multe sucursale BCR, mai ales din oraşele mici unde banca a rămas doar cu câte o reprezentanţă, se formau cozi în afara băncii cateodată şi de câteva zeci de persoane. Banca a redus masiv în ultimii ani numărul de sucursale fizice din ţară, precum si numărul de bancomate. Spre exemplu într-un oras precum Tecuci, cu peste 30.000 de locuitori, mai există o singură sucursală BCR, iar coada era la ordinea zilei. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO