Bănci și Asigurări

Pentru a elimina cozile din faţa sucursalelor, BCR a decis ca interacţiunea cu clienţii să aibă loc doar cu programare prealabilă prin telefon. Clienţii BCR pot intra de luni în sucursale doar în baza unei programări

Pentru a elimina cozile din faţa sucursalelor, BCR a...

Autor: Roxana Rosu

18.10.2020, 11:41 5272

BCR va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice, ca măsură suplimentară pentru protejarea sănătăţii angajaţilor şi a clienţilor. 

De la începutul pandemiei încoace în foarte multe sucursale BCR, mai ales din oraşele mici unde banca a rămas doar cu câte o reprezentanţă, se formau cozi în afara băncii cateodată şi de câteva zeci de persoane. Banca a redus masiv în ultimii ani numărul de sucursale fizice din ţară, precum si numărul de bancomate.

Spre exemplu într-un oraş precum Tecuci, cu peste 30 000 de locuitori, mai există o singură sucursală BCR, iar coada era la ordinea zilei. 

BCR extinde proiectul pilot de programări prin telefon derulat în ultimele luni în 12 agenţii din ţară.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării lui George, platforma BCR de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

“ Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare. Este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, aşa cum este în medicină, servicii şi în multe alte domenii. Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată. Încurajăm clienţii să apeleze la noul serviciu de progamare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii, www.bcr.ro, la Contact Center BCR - *2227, dar şi la sediul fiecărei sucursale.

Volumul tranzacţiilor prin George a crescut cu 130% în primele şase luni din 2020 comparativ cu aceeaşi perioadă de anul trecut, iar numărul de utilizatori a trecut de 900.000, în creştere cu 70% faţă de 2019. BCR a înregistat o creştere de peste 150% la accesarea de produse bancare în mediul digital.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO