Bănci și Asigurări

Entitatea de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Nonbancar a înregistrat în S1/2022 un număr de 630 de cereri, dintre care 288 au fost soluţionate

Entitatea de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în...

Autor: Mircea Nica

06.07.2022, 00:05 79

Din dosarele de conciliere instrumentate până în prezent, cea mai mare sumă obţinută de un consumator care a apelat la procedurile de conciliere oferite de SAL-Fin a fost de 226.513 lei, reprezentând diferenţa de despăgubire şi penalităţile aferente dosarului de daună deschis la un asigurător.

Entitatea de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Nonbancar (SAL-Fin) a înregistrat 630 de cereri din partea consumatorilor în prima jumătate a anului 2022, din care 288 au fost soluţionate, potrivit infor­maţiilor transmise de reprezentanţii SAL-Fin.

Anul trecut, numărul de cereri transmise din partea consumatorilor către SAL-Fin a ajuns la aproximativ 1.300, comparativ cu 807 cereri transmise în anul 2020.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO