Bănci și Asigurări

Erik Barna, CEO, Life is Hard, broker: Doar 2% din totalul primelor de asigurări subscrise în România vin exclusiv pe canal online

Erik Barna, CEO, Life is Hard: Câtă vreme în prim-planul consumatorilor se situează maşina şi nu viaţa sau sănătatea, vom avea o piaţă care este dominată de nevoia de maşină. Un alt factor important este nivelul de profesionalizare a distribuţiei. RCA-ul nu se vinde, RCA-ul se distribuie. Profilul pieţei este determinat de profilul distribuitorului.

Erik Barna, CEO, Life is Hard: Câtă vreme în prim-planul consumatorilor se situează maşina şi nu viaţa sau sănătatea, vom avea o piaţă care este dominată de nevoia de maşină. Un alt factor important este nivelul de profesionalizare a distribuţiei. RCA-ul nu se vinde, RCA-ul se distribuie. Profilul pieţei este determinat de profilul distribuitorului.

Autor: Mircea Nica

15.11.2022, 18:40 392

„Cunosc distribuitori care au prezenţă foarte mare în online, dar finalizarea efectivă a vânzării se întâmplă în offline, în call center, pentru că clienţii nu au încredere să plătească cu cardul”, a explicat Erik Barna, CEO, Life is Hard.

Doar 2% din totalul primelor de asigurări subscrise în România vin exclusiv pe canal online, a spus Erik Barna, CEO Life is Hard, broker, în cadrul Conferinţei ZF Bankers Summit 2022, în cea de-a treia zi dedicată exclusiv asigurărilor.

„Doar 2% din totalul primelor de asigurări subscrise în România vin exclusiv pe canal online. Ca o mică paranteză, cunosc distribuitori care au prezenţă foarte mare în online, dar finalizarea efectivă a vânzării se întâmplă în offline, în call center, pentru că clienţii nu au încredere să plătească cu cardul”, a spus Erik Barna la evenimentul care s-a desfăşurat în iulie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO