Bănci și Asigurări

Euroins îşi mută sediul în J8 Office Park. Noul spaţiu închiriat are 2.398 mp, iar cei 300 de angajaţi ai companiei au început deja să lucreze în noul birou

Euroins îşi mută sediul în J8 Office Park. Noul...

Autor: Mircea Nica

02.02.2022, 11:03 213

Euroins îşi mută sediul central printr-un nou spaţiu de 2.398 mp închiriat în J8  Office Park din Bucureşti, în care cei 300 de angajaţi ai companiei au început deja să lucreze în noul birou, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.

Noul birou al Euroins va funcţiona ca sediu operaţional, în timp ce la vechiul birou situat în zona Pipera, compania îşi va păstra centrul de daune şi servicii pentru clienţi. Demersurile pentru schimbarea sediului social au început la finalul anului trecut, iar modificarea a fost procesată şi înregistrată de Registrul Comerţului.

„Noul nostru sediu central din Bucureşti reprezintă încă o etapă finalizată cu succes în planul de transformare al Euroins, un proces care a început în 2021. Am parcurs un drum lung în doar un an. Noua noastră cultură organizaţională şi setul de valori al companiei sunt din ce în ce mai recunoscute şi în modul nostru de lucru. În ultimul an ne-am mărit substanţial echipa, iar această creştere va continua cu noi produse de asigurare, cu atenţia sporită pe care o oferim pe partea de servicii pentru clienţi. În plus, continuăm să ne dezvoltăm infrastructura online, iar aceste investiţii în tehnologie au fost mai uşor de implementat într-o casă nouă”, a declarat Tanja Blatnik, CEO al Euroins România.

Noul spaţiu va permite continuarea recrutării de specialişti care oferă support clienţilor. În paralel Euroins continuă investiţiile pentru digitalizarea companiei, modernizarea aplicaţiilor online prin care clienţii îşi pot deschide dosare de daună şi noi tehnologii care permit un flux intern mai rapid de procesare a documentelor.

De asemenea, Euroins a investit într-o nouă reţea tehnologică, cu servere rapide şi echipamente IT performante pentru a susţine aplicaţia Euroins prin care clienţii pot deschide dosarele de daună online, dar şi pentru optimizarea fluxurilor interne de procesare a datelor şi scurtare a timpilor de plată.

Din perspectiva siguranţei şi sănătăţii, noul sediu dispune de sistem de ventilaţie care introduce aer proaspăt 100%, fără ca acesta să fie recirculate. Clădirea foloseşte şi energie regenerabilă, încălzirea apei fiind asigurată de un sistem de panouri solare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO