Bănci și Asigurări

Exim Banca Românească facilitează verificarea identităţii beneficiarului pentru plăţile prin internet/mobile banking

Exim Banca Românească facilitează verificarea...

Autor: Claudia Medrega

15.11.2024, 00:04 99

Exim Banca Românească oferă clienţilor posibilitatea de a verifica identitatea beneficiarului real atunci când iniţiază o plată în lei prin internet/mobile banking, ca urmare a adoptării de către bancă a Serviciului de Afişare a Numelui Beneficiarului (SANB), care permite prevenirea fraudelor şi reducerea tranzacţiilor eronate generate de introducerea greşită a contului beneficiarului. Atunci când vor face o plată în lei, clienţii băncii vor putea verifica beneficiarul tranzacţiei înainte de a autoriza plata, comparând numele/denumirea acestuia cu datele afişate în e-ximBanking ñ aplicaţia de internet/mobile banking a băncii ñ pentru IBAN-ul completat în instrucţiunea de plată. Pentru a putea afişa date despre beneficiar, Exim Banca Românească interoghează o bază de date comună, administrată de TransFond, care este alimentată cu IBAN-ul şi numele/denumirea trunchiat(a) a(l) acestuia de alte bănci care au aderat la SANB. În cazul unei persoane fizice, numele trunchiat reprezintă prenumele complet şi iniţiala numelui de familie, iar, în cazul persoanelor fizice autorizate, a întreprinderilor individuale, întreprinderilor familiale şi persoanelor juridice, denumirea trunchiată reprezintă parte din denumire, potrivit informaţiilor transmise de Exim Banca Românească.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro