Exim Banca Românească continuă să-şi dezvolte portofoliul de servicii digitale şi oferă clienţilor persoane fizice posibilitatea de actualizare a datelor personale complet electronic, prin internet/mobile banking, o metodă comodă şi accesibilă care permite actualizarea periodică a datelor oricând şi de oriunde, fără a mai fi necesară deplasarea în sucursale, potrivit informaţiilor transmise de bancă.
Pentru a-şi putea actualiza datele prin internet/mobile banking, clienţii băncii trebuie să acceseze secţiunea Actualizare date personale, disponibilă în setările e-ximBanking şi să completeze formularul aferent. Procesul este unul simplu şi uşor, în condiţiile în care formularul de actualizare are câmpurile precompletate cu informaţiile deja furnizate.
“În urma introducerii acestei noi funcţionalităţi, clienţii vor primi şi notificări în aplicaţie referitoare la momentul în care trebuie făcută actualizarea periodică a datelor, o obligaţie legală ce trebuie respectată pentru menţinerea siguranţei şi conformităţii în sistemul bancar şi pentru o experienţă bancară fără întreruperi”, transmite banca.
Aplicaţia de Mobile Banking – e-ximBanking - poate fi descărcată GRATUIT din Google Play şi App Store şi oferă utilizatorului o gamă largă de opţiuni – acces nelimitat la conturi, posibilitatea de a efectua plăţi şi transferuri către alte conturi, posibilitatea de a efectua schimburi valutare etc., ceea ce permite un control facil al finanţelor personale.
Exim Banca Românească este o bancă universală 100% românească, aflată în top 10 cele mai mari instituţii de credit după active. Banca susţine că oferă clienţilor săi o gamă largă de produse şi servicii de calitate, adaptate nevoilor acestora precum pachete de cont curent cu carduri ataşate, special concepute pentru diverse segmente de clienţi - de la copii şi studenţi, până la pensionari, credite cu dobânzi competitive (credite de nevoi personale, credite ipotecare etc.), printre cele mai bune dobânzi la depozite, Internet şi Mobile Banking, inclusiv plăţi cu telefonul mobil.
Exim Banca Românească operează o reţea naţională de distribuţie de 82 de sucursale şi 26 de Centre de Afaceri, acestea din urma fiind dedicate exclusiv companiilor, reţea care îi permite să fie aproape de clientela de retail şi corporate şi să implementeze diverse programe de dezvoltare româneşti şi europene.