Nu am identificat în rândul clienţilor noştri o cerere pronunţată pentru serviciul de transfer instant. Potrivit unui studiu recent, utilizatorul obişnuit de servicii de mobile banking foloseşte în medie 2-3 aplicaţii diferite, deţinute la bănci şi neobănci. Deci dispune de alternative şi flexibilitate în ceea ce priveşte efectuarea de transferuri, susţine Gabriel Bătăiosu, process optimization and digital adoption leader în cadrul First Bank.
First Bank, deţinută de fondul de investiţii J.C. Flowers, are în plan implementarea serviciului de plăţi interbancare instant până la finalul acestui an.
„Agilitatea ne-a ajutat să dezvoltăm şi să lansăm multe inovaţii într-un interval de timp scurt precum o aplicaţie nouă de mobile banking, consultanţă de ultimă generaţie prin serviciul nostru de video banking, împreună cu FintechOS am lansat deja două soluţii care reduc cu 80% timpul de răspuns pentru cererile de creditare ale microîntreprinderilor şi IMM-urilor. Au fost aşadar, alte priorităţi, însă sistemul de plăţi interbancare instant rămâne în atenţia noastră“, a spus pentru ZF Gabriel Bătăiosu, process optimization and digital adoption leader în cadrul First Bank.