Bănci și Asigurări

François Bloch, CEO al BRD-SocGen: Vedem în continuare potenţial de creştere atât pe piaţa de retail, unde vom intensifica procesul de transformare digitală, dar şi pe corporate

François Bloch: „Rata de absorbţie este încă scăzută, dar fondurile europene sunt unele dintre cele mai importante şanse pe care România le are de a se moderniza“.

François Bloch: „Rata de absorbţie este încă scăzută, dar fondurile europene sunt unele dintre cele mai importante şanse pe care România le are de a se moderniza“.

Autor: Claudia Medrega

26.09.2018, 00:06 510
Potenţial de creştere există atât pe piaţa creditării de retail, cât şi pe piaţa corporate şi IMM, iar un obiectiv important al BRD-SocGen este îmbunătăţirea instrumentelor de electronic banking şi pentru clienţii corporate, pentru simplificarea proceselelor, susţine François Bloch, CEO al BRD-SocGen.

„Vedem în continuare potenţial de creştere atât pe piaţa de retail, unde vom intensifica procesul de transformare digitală, dar şi pe piaţa corporate şi IMM. Pentru a ne atinge obiectivele, dorim să îmbunătăţim nivelul de experienţă al clienţilor, dar şi eficienţa operaţională, să creştem segmentul de IMM-uri, să dezvoltăm sinergia cu retailul, cu filialele noastre specializate şi, de ase­menea, cu banca-mamă. Un alt aspect important pe care îl avem în vedere este îmbunătăţirea instrumentelor de electronic banking pentru clienţii corporate, astfel încât să îi ajutăm să-şi simplifice procesele“, a declarat şeful BRD-SocGen pentru noua ediţie a Anuarului Financiar ZF care apare în această toamnă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO