Bănci și Asigurări

Gersim Impex, distribuitor de telefoane mobile şi tablete, a luat un credit de 15,5 mil.euro de la ING Bank pentru a introduce noi deviceuri în ofertă. ”Piaţa se reaşază - când totul părea că este clar, au apărut jucători noi, cu preţuri competitive”

Gersim Impex, distribuitor de telefoane mobile şi...

Autor: Roxana Rosu

19.10.2021, 15:22 466

ING Bank România a acordat un credit de 15,5 milioane de euro companiei locale Gersim Impex, distribuitor de telefoane mobile şi tablete, pentru finanţarea capitalului de lucru.

La finalul lunii septembrie 2021, ING a deschis conturile companiei Gersim şi a oferit facilitatea de credit pentru finanţarea capitalului de lucru, disponibilă sub formă de linie de descoperit de cont şi emitere de angajamente potenţiale.

„Am colaborat foarte bine şi eficient cu reprezentanţii companiei Gersim, astfel că am reuşit să finalizăm implementarea creditului în mai puţin de două luni. Suntem bucuroşi să descoperim antreprenori români de succes, de care putem fi alături pentru a se dezvolta cât mai mult.Totodată, avem o viziune comună în ceea ce priveşte digitalizarea şi mobilitatea, întrucât ne concentrăm permanent ca toate operaţiunile bancare să poată fi realizate de pe telefonul mobil, de oriunde şi oricând, pentru toate diviziile băncii.”, spune Raluca Radbata, Sector Head Telecom, Media, Technology, în cadrul diviziei de Wholesale Banking, ING Bank România.

Fondurile primite de Gersim Impex vor fi utilizate pentru diversificarea portofoliului companiei, în principal pe segmentul terminalelor mobile.

Compania, deţinută integral de antreprenorul Dan Ştefănescu, a făcut în 2020 un profit net de 36,7 mil. lei, mai mare cu 10% faţă de anul anterior, chiar dacă cifra de afaceri a scăzut cu 9% la 791,8 mil. lei

„Recent, am introdus in portofoliu un nou brand, căruia i-am alocat 50 milioane de dolari. Presiunea pe lichiditate este uriaşă în piaţă şi suntem bucuroşi că am găsit un partener în ING, care să ne susţină creşterea. Piaţa din România se reaşază - când totul părea că este clar, au apărut jucători noi, cu preţuri competitive. Aceşti jucători noi care intră pe piaţă au nevoie de un distribuitor puternic, dar extrem de flexibil, cu experienţă şi cu contracte în derulare cu principalii clienţi din România, cu o logistică bună şi putere financiară solidă”, spune Dan Ştefănescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO