Bănci și Asigurări

Groupama Asigurări introduce un chatbot pentru angajaţii săi

Groupama Asigurări introduce un chatbot pentru...

Autor: Mircea Nica

24.06.2020, 00:00 272

Groupama Asigurări, sucursala locală a grupului francez cu acelaşi nume, a lansat un chatbot, dezvoltat pe tehnologia companiei specializată în inteligenţă artificială Druid, pentru a răspunde angajaţilor cu informaţii la zi despre procesele interne referitoare la contextul COVID-19 şi măsurile care trebuie luate, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.

„Ioana ne ajută să reducem timpul alocat regăsirii informaţiilor cu privire la deciziile şi măsurile luate de companie pe perioada crizei sanitare, precum şi alte informaţii utile desfăşurării activităţii. Analizăm cu atenţie întrebările colegilor pentru a îmbogăţi cunoştinţele Ioanei. Proiectul ne ajută să fim mai aproape de angajaţi, cu informaţii actualizate permanent, indiferent dacă lucrează remote sau la sediu. Uşurinţa de configurare a fluxurilor conversaţionale din DRUID ne-a permis o lansare foarte rapidă“, a transmis Răzvan Gheţea, director IT şi operaţiuni, Groupama Asigurări.  

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO