Bănci și Asigurări

Grupul bancar olandez ING lansează platforma de discount DealWise. De proiect se va ocupa Ştefan Radu, care lucrează pentru ING de 20 de ani

De proiectul DealWise se va ocupa Ştefan Radu, care lucrează pentru ING din 2000. Anterior el a deţinut mai multe funcţii precum director de strategie şi produse retail la ING România şi CMO (chief marketing officer) al ING Cehia, fiind totodată membru în echipa de conducere a băncii.

De proiectul DealWise se va ocupa Ştefan Radu, care lucrează pentru ING din 2000. Anterior el a deţinut mai multe funcţii precum director de strategie şi produse retail la ING România şi CMO (chief marketing officer) al ING Cehia, fiind totodată membru în echipa de conducere a băncii.

Autor: Cristina Roşca

08.07.2020, 17:40 581

♦ ING este a patra cea mai importantă bancă din România după active, urcând două poziţii în 2019 faţă de anul anterior.

Grupul bancar ING a lansat platforma de shopping DealWise şi îşi face astfel intrarea în comerţul online. Banca avea deja un bazar de oferte pentru clienţi, însă aceştia puteau prin intermediul seviciului doar să acceseze o serie de reduceri şi oferte. Aici compania avea peste 100 de parteneri precum Flanco, elefant.ro, Happy Tour, Otter sau Hervis.

Acum, prin platforma DealWise ai în continuare acces la o serie de promoţii şi dealuri, dar poţi totodată cumpăra. Astfel, retailerii au acces la o platformă de tip marketplace unde îşi pot lista produse. Momentan printre produsele vândute sunt atât echipamente sportive şi haine, cât şi articole de îngrijire sau jucării. Unele oferte sunt disponibile direct în aplicaţie, pe când în cazul altora eşti trimis direct pe site-ul retailerilor precum Zara şi Mango.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO