Unicredit a raportat în primul trimestru al anului cele mai bune rezultatele din ultimul deceniu, potirvit unui anunţ al băncii. UniCredit susţine că rezultatele au propulsate de o dinamică comercială puternică în ţările în care este prezentă, dar şi din schimbarea strategiei de abordarea a clienţilor, care ar fi adus jumătate de milion de clienţi noi.
”Banca noastră a înregistrat o performanţă solidă, cu un profit net de 1,2 miliarde de euro, cu o rentabilitate a capitalului propriu de 10,4%, în creştere cu 1,1% faţă de anul trecut.”
Expunerea non-performantă a operaţiunilor bancare de bază este de 4,7%, înregistrând o îmbunătăţire de 0.9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. UniCredit susţine că o poziţie puternică a capitalului i-a permis să ia măsuri decisive pentru renunţarea la portofoliul din non-core până în 2021.
La începutul celui de-al doilea an de funcţionare, Transform 2019 este înaintea programului şi are rezultate vizibile, precum închiderea a 78% din sucursalele asumate.