Bănci și Asigurări

ING Bank pune pe piaţă un credit verde pentru persoane fizice, cu dobândă cuprinsă între 5,49% şi 9,99% pe an. “Retail-ul trebuie să vină cu soluţii care îi răsplătesc pe cei care vor să protejeze mediul”

Roxana Cristea, Lending Tribe Lead ING Bank România

Roxana Cristea, Lending Tribe Lead ING Bank România

Autor: Cristina Bellu

09.08.2021, 13:43 11197

ING Bank România lansează primul credit verde din portofoliul său destinat segmentului de retail, pentru a încuraja tranziţia către un stil de viaţă sustenabil în rândul clienţilor persoane fizice. Derivat din oferta de credit de nevoi personale, acesta se adresează celor care doresc să cumpere o maşină electrică full sau de tip plug-in hybrid, şi are o dobândă cuprinsă între 5,49% şi 9,99% pe an.

“Sustenabilitatea a ieşit de mult timp din sfera ”nice to have” a strategiilor corporate. Astăzi este o necesitate. Avem nişte ţinte mari la nivel global şi toţi trebuie să contribuim, fie că vorbim de companii, ONG-uri, autorităţi sau indivizi. Auzim din ce în ce mai mult în România despre credite sustenabile sau verzi, majoritatea axate pe segmentul companiilor mari, unde şi ING este foarte activă. Însă şi retail-ul trebuie să ţină pasul şi să vină cu soluţii care îi răsplătesc pe cei care vor să protejeze mediul”, spune Roxana Cristea, Lending Tribe Lead ING Bank România.  

Primul credit verde din portofoliul ING pentru persoane fizice are o dobândă cu aproape două puncte procentuale mai mică decât oferta standard de credit de nevoi personale. Acesta poate fi acordat pe loc, în baza unui singur document: factura proformă, potrivit datelor transmise de reprezentanţii băncii. Instituţia nu solicită plata unui avans pentru acordarea creditului şi nici nu impune încheierea unei asigurări CASCO. În primă fază, acesta este disponibil în oferta ING în număr limitat, până la finalul anului. Creditul poate fi solicitat doar în reţeaua ING Office şi ulterior poate fi administrat direct din Home’Bank.

Achiziţia autoturismelor mai prietenoase cu mediul este în creştere la nivel global. În România, conform unui studiu APIA, în primele patru luni din 2021 s-a înregistrat o creştere de 79,8% a vânzării autoturismelor “electrificate” comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Mai mult, numărul de autoturisme tip plug-in hybrid vândute s-a majorat remarcabil, cu până la 155,25%.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO