Bănci și Asigurări

ING Bank România a lansat o nouă direcţie de brand

Silvia Mihăilescu

Silvia Mihăilescu

Autor: Mircea Nica

16.07.2020, 00:00 2169

ING Bank România a lansat o campanie prin care promovează o nouă direcţie de brand „do your thing“, parte din strategia Think Forward a băncii, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii. 

„Pentru mine, «do your thing» este misiunea ING de a-i susţine pe oameni să fie cu un pas înainte în viaţă şi în afaceri spusă într-un mod foarte simplu, în doar trei cuvinte: «do your thing». Cu toţii vrem să facem ceea ce ne inspiră şi, în special în contextul COVID-19, vrem să redescoperim lucrurile mici care ne aduc bucurie. Ca bancă, este responsabilitatea şi privilegiul nostru de a ajuta clienţii să facă mai mult loc pentru ele, prin eliminarea grijilor privind banii şi bankingul. Iar «do your thing» este promisiunea pe care o facem, prin care le spunem că suntem alături de ei“, a transmis Silvia Mihăilescu, director marketing, comunicare şi CSR la ING Bank România. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO