ING Bank România a înregistrat venituri de 1 miliard de lei în primul trimestru (T1) din 2025, în creştere cu 14,1% faţă e perioada similară din 2024, în timp ce profitul net s-a majorat cu 7,8%, la 374 milioane de lei, iar activele totale au ajuns la 73,4 miliarde lei, o creştere de 2,8% an/an.
„În primul trimestru al anului, am reuşit să înregistrăm o performanţă bună, în ciuda contextului macroeconomic şi politic provocator. Am continuat ritmul susţinut de investiţii în dezvoltarea de produse şi servicii noi pentru clienţii noştri. De la începutul acestui an, clienţii antreprenori au posibilitatea de a deschide contul de companie integral online, fără a mai fi nevoie de drumuri suplimentare la bancă”, spune Mihaela Bîtu, CEO, ING Bank România.
La nivelul băncii, portofoliul de credite s-a majorat cu 15,9% în T1/2025, până la valoarea de 45,4 miliarde lei, în timp ce depozitele au rămas instrumente de interes pentru clienţi, marcând o creştere de 3,2% (64 miliarde lei),
Pe zona de creditare sustenabilă, 4 din 10 credite ipotecare acordate de ING Bank în primul trimestru au fost pentru imobile încadrate în clasa A din perspectiva consumului de energie. În plus, pe segmentul companiilor, banca a mobilizat aproximativ 76,25 milioane euro finanţări sustenabile în primul trimestru din 2025.
Raportat la accesarea produselor de economisire prin intermediul ING Home’Bank, 64% din totalul produselor deschise în aplicaţie sunt conturi de economii şi depozite la termen. De altfel, în primul trimestru din 2025, au fost accesate cu 9% mai multe produse în ING Home’Bank comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior.
Apetitul pentru produse digitale este la fel de mare şi pentru clienţii antreprenori (cu acţionariat unic), care pot acum să îşi deschidă contul de companie fără drumuri la bancă, direct din ING Home’Bank. Astfel, pot iniţia procesul de oriunde şi oricând, fără a fi necesare documente, apeluri video sau fotografii, iar o parte din informaţii sunt precompletate prin interogare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, spun reprezentanţii băncii.
În primele trei luni din 2025, 91% din totalul vânzărilor de produse bancare a fost realizat prin ING Home’Bank, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2024. În primul trimestru, 98% dintre clienţii noi ai ING Bank au deschis relaţia folosind procesul de înrolare digital.