Bănci și Asigurări

ING: Vrem să dăm credite IMM-urilor, dar urmărim mai mult calitatea decât volumul

ING: Vrem să dăm credite IMM-urilor, dar urmărim mai...

Autor: Claudia Medrega

21.10.2019, 00:07 1662

ING trebuie să fie pe piaţa IMM-urilor, chiar dacă vola­ti­litatea este mare, având în vedere că aceste companii aduc jumătate din valoarea adăugată din economie şi angajează două treimi din forţa de muncă

„În tot universul ING unde avem activitate pe zona de Midcorporate Banking, România este singura ţară unde am crescut exclusiv organic. În toate celelalte ţări, unde am intrat în piaţa de IMM-uri, am avut achiziţii, fie de portofolii, fie de bănci“, a declarat Bogdan Boteanu, director general adjunct al ING Bank, Head of Midcorporate Banking.

ING are 15.000 de clienţi IMM-uri şi midcorporate, iar activele pe acest segment au depăşit un miliard de euro.

Pe ce criterii finanţează ING aceste companii? În primul rând, este vorba de viziunea antreprenorului şi cum poate să susţină un plan de afaceri care trebuie să fie ancorat în realităţile economice.

„Nu este vorba neapărat că sunt companii bune sau mai puţin bune în anumite domenii; sunt companii mai bine sau mai puţin bine conduse, cu oportunităţi mai multe sau mai puţine. Noi contribuim cu sfaturi. Iar ceea ce este important pentru noi, chiar dacă nu finanţăm în final o companie, este să spunem clientului: «nu te-am finanţat pentru că…»“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO