♦ „Piaţa asigurărilor de viaţă ataşate creditelor a avut o evoluţie bună anul trecut şi mă aştept ca, împreună cu produsele de asigurări de viaţă cu componentă investiţională, să înregistreze şi anul acesta un ritm de creştere bun“, spune şeful BRD Asigurări de Viaţă.
BRD Asigurări de Viaţă plănuieşte ca anul acesta să se dezvolte în continuare prin extinderea şi diversificarea canalelor de distribuţie a asigurărilor, dar în acelaşi timp analizează şi oportunităţi noi, spune Benjamin Turquin, CEO al BRD Asigurări de Viaţă.
„Anul acesta vom continua să ne extindem şi să diversificăm canalele de distribuţie a asigurărilor, cu sprijinul partenerilor noştri, pentru a oferi călătorii digitale îmbunătăţite, de la subscriere la despăgubiri. Vom implementa acest lucru printr-o arhitectură IT solidă şi paşi intuitivi pentru clienţii noştri. Dorim să analizăm şi noi oportunităţi de distribuţie şi să continuăm să dezvoltăm noi produse pentru a veni în întâmpinarea nevoilor în permanentă evoluţie ale clienţilor noştri. De asemenea, vom continua să ne îmbunătăţim produsele existente printr-o diversificare financiară, prin creşterea numărului de opţiuni ESG în oferta noastră de asigurări de viaţă cu componentă investiţională, cu accent pe soluţii cu un impact social şi de mediu pozitiv“, a spus Benjamin Turquin într-un interviu pentru ZF.
În ceea ce priveşte piaţa asigurărilor, CEO-ul companiei susţine că piaţa asigurărilor de viaţă ataşate creditelor a avut o evoluţie bună anul trecut, iar aşteptarea este ca împreună cu produsele de asigurări de viaţă cu componentă investiţională, să înregistreze şi anul acesta un ritm de creştere bun.