Bănci și Asigurări

Interviu ZF. Benjamin Turquin, CEO al BRD Asigurări de Viaţă: În anul 2025 vom continua să ne extindem şi să diversificăm canalele de distribuţie a asigurărilor. Vrem să analizăm şi oportunităţi noi

Benjamin Turquin, CEO al BRD Asigurări de Viaţă: Strategia noastră de bancassurance ne-a permis anul trecut să oferim PAD gratuit pentru primul an clienţilor de credite ipotecare BRD şi condiţii favorabile pentru creditele de consum online de la BRD. Asigurarea de viaţă cu componentă investiţională a continuat să ofere randamente puternice, susţinute de ratele de dobândă favorabile. Acest lucru, combinat cu parteneriatul nostru cu BRD, ne-a ajutat să ne asigurăm locul al doilea în ceea ce priveşte cota de piaţă pentru acest produs în T2 2024. Perspectivele fiscale pe termen lung pot favoriza produsele de asigurări de viaţă cu componentă investiţională şi datorită cadrului fiscal pozitiv pe care îl oferă România

Benjamin Turquin, CEO al BRD Asigurări de Viaţă: Strategia noastră de bancassurance ne-a permis anul trecut să oferim PAD gratuit pentru primul an clienţilor de credite ipotecare BRD şi condiţii favorabile pentru creditele de consum online de la BRD. Asigurarea de viaţă cu componentă investiţională a continuat să ofere randamente puternice, susţinute de ratele de dobândă favorabile. Acest lucru, combinat cu parteneriatul nostru cu BRD, ne-a ajutat să ne asigurăm locul al doilea în ceea ce priveşte cota de piaţă pentru acest produs în T2 2024. Perspectivele fiscale pe termen lung pot favoriza produsele de asigurări de viaţă cu componentă investiţională şi datorită cadrului fiscal pozitiv pe care îl oferă România

Autor: Mircea Nica

06.03.2025, 00:07 112

„Piaţa asigurărilor de viaţă ataşate creditelor a avut o evoluţie bună anul trecut şi mă aştept ca, împreună cu produsele de asigurări de viaţă cu componentă investiţională, să înregistreze şi anul acesta un ritm de creştere bun“, spune şeful BRD Asigurări de Viaţă.

BRD Asigurări de Viaţă plănuieşte ca anul acesta să se dezvolte în continuare prin extinderea şi diversificarea canalelor de distribuţie a asigurărilor, dar în acelaşi timp analizează şi oportunităţi noi, spune Benjamin Turquin, CEO al BRD Asigurări de Viaţă.

„Anul acesta vom continua să ne extindem şi să diversificăm canalele de distribuţie a asigurărilor, cu sprijinul partenerilor noştri, pentru a oferi călătorii digitale îmbunătăţite, de la subscriere la despăgubiri. Vom implementa acest lucru printr-o arhitectură IT solidă şi paşi intuitivi pentru clienţii noştri. Dorim să analizăm şi noi oportunităţi de distribuţie şi să continuăm să dezvoltăm noi produse pentru a veni în întâmpinarea nevoilor în permanentă evoluţie ale clienţilor noştri. De asemenea, vom continua să ne îmbunătăţim produsele existente printr-o diversificare financiară, prin creşterea numărului de opţiuni ESG în oferta noastră de asigurări de viaţă cu componentă investiţională, cu accent pe soluţii cu un impact social şi de mediu pozitiv“, a spus Benjamin Turquin într-un interviu pentru ZF.

În ceea ce priveşte piaţa asigurărilor, CEO-ul companiei susţine că piaţa asigurărilor de viaţă ataşate creditelor a avut o evoluţie bună anul trecut, iar aşteptarea este ca împreună cu produsele de asigurări de viaţă cu componentă investiţională, să înregistreze şi anul acesta un ritm de creştere bun.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri