Bănci și Asigurări

Intesa Sanpaolo a făcut profit de 9 mil. euro în nouă luni. Italienii şi-au mărit expunerea pe corporate

Cea mai mare parte a creditelor din portofoliul Intesa Sanpaolo România, peste 70%, echivalentul a 432 milioane de euro, sunt concentrate pe retail, în timp ce finanţările pentru companii reprezintă sub 30% din portofoliu, echivalentul a 168 milioane de euro. Deşi cifrele absolute privind creditarea nu sunt spectaculoase, se remarcă o schimbare de direcţie la nivelul subsidiarei locale. Banca din România pare tot mai interesată de segmentul corporate şi mizează tot mai puţin pe retail.

Cea mai mare parte a creditelor din portofoliul Intesa Sanpaolo România, peste 70%, echivalentul a 432 milioane de euro, sunt concentrate pe retail, în timp ce finanţările pentru companii reprezintă sub 30% din portofoliu, echivalentul a 168 milioane de euro. Deşi cifrele absolute privind creditarea nu sunt spectaculoase, se remarcă o schimbare de direcţie la nivelul subsidiarei locale. Banca din România pare tot mai interesată de segmentul corporate şi mizează tot mai puţin pe retail.

Autor: Anelis Baciu

16.11.2016, 00:04 286

Divizia locală a Intesa Sanpaolo Bank, a doua cea mai mare bancă din Italia după active, a înregistrat în intervalul ianuarie-septembrie a acestui an un profit net în valoare de 9 milioane de euro, în creştere cu circa o treime faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor publicate de grupul italian. Profitabilitatea băncii din România  cântăreşte 0,4% din totalul profitului de 2,25 miliarde de euro obţinut de grupul Intesa în primele nouă luni ale anului.

Veniturile operaţionale ale Intesa în România au cumulat 29 de milioane de euro, în creştere cu 9%, în timp ce cheltuielile operaţionale au cumulat 18 milioane de euro, fiind în scădere cu 12% faţă de primele nouă luni ale anului trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO