Libra Internet Bank, o instituţie de talie mică din piaţa locală specializată pe nişa profesiilor liberale, a raportat în primul semestru (S1) un profit net de 51 mil. lei, dublu faţă de rezultatul înregistrat la finalul primului trimestru al acestui an, şi în creştere cu 10% comparativ cu rezultatul obţinut în perioada similară a anului trecut.
Rezultatul s-a datorat extinderii portofoliului de credite în condiţiile unei rate de neperformanţă aflată în continuare mult sub media sistemului bancar, precum şi prin optimizarea permanentă a cheltuielilor operaţionale, potrivit informaţiilor transmise de companie.
„Motorul creşterii indicatorilor de performanţă ai Libra Internet Bank rămâne abordarea de nişă, cu specializare pe segmentele profesii liberale, agricultură şi real estate. (…) În ceea ce priveşte profitabilitatea, obiectivul nostru în 2019 rămâne acela de a atinge cel puţin nivelul profitului de anul trecut, de aproximativ 95 de milioane de lei. La jumătatea anului 2019 pot confirma că suntem în grafic”, spune Emil Bituleanu, şeful Libra Internet Bank.