Bănci și Asigurări

Libra intră, cu comisioane zero, pe nişa cardurilor pentru adolescenţi

Libra intră, cu comisioane zero, pe nişa cardurilor...

Autor: Liviu Popescu

18.12.2014, 00:00 337
Libra Bank, un jucător de talie mică din sectorul bancar specializat pe nişa profesiilor liberale, a intrat pe nişa cardurilor dedicate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani, cu un produs fără comisioane. Dobânda este 1% la soldul contului curent la care este ataşat cardul. Banca nu percepe comisioane la emiterea cardului, administrarea lunară, retragere şi interogare sold la bancomatele din reţeaua Euronet, respectiv tranzacţionarea la POS-urile instalate la comercianţi.
 
Cardul poate fi folosit atât pentru plăţi în ţară, cât şi în străinătate, inclusiv pe internet sau în magazinele de aplicaţii pentru telefoanele mobile. Cardul poate fi comandat în sucursale sau online, prin Internet Banking, iar clienţii pot opta pentru livrarea cardului direct acasă, fără a fi nevoie să se deplaseze la bancă. Libra Bank operează în prezent printr-o reţea de 39 de sucursale şi are aproape 0,5% cotă de piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO