Bănci și Asigurări

Liliana Dumitru, director Contact Center la BRD: Numărul apelurilor a crescut cu 133% faţă de 2019. Avem colegi care discută cu 80-90 de clienţi zilnic. „Echipele de securitate informatică avertizează că s-au înmulţit tentativele de fraudă, mai ales în ce priveşte încercările de substituire de identitate“

Liliana Dumitru, director Contact Center  şi Asistenţă Reţea la BRD-SocGen: Ultimele săptămâni ne-au arătat constant că trebuie să fim flexibili în abordări, să ne gândim la soluţii noi şi să le punem în practică rapid.

Liliana Dumitru, director Contact Center şi Asistenţă Reţea la BRD-SocGen: Ultimele săptămâni ne-au arătat constant că trebuie să fim flexibili în abordări, să ne gândim la soluţii noi şi să le punem în practică rapid.

Autor: Claudia Medrega

27.04.2020, 13:00 966

Solicitările clienţilor BRD au fost pe o creştere exponenţială, în contextul crizei coronavirusului şi a instituirii stării de urgenţă, iar cifrele arată o creştere a numărului de apeluri în Call Center cu 133% comparativ cu ace­eaşi perioadă a anului 2019. De la înce­putul stă­rii de urgenţă, numărul de solicitări pri­mite de BRD pe canalele de social media şi e-mail este mai mare cu 75%, după cum spune Liliana Dumitru, director Contact Center  şi Asistenţă Reţea la BRD-SocGen.

„Când foloseam expresia «lucrăm la capacitate maximă» nu aveam niciodată dimensiunea reală a efortului pe care echipa Contact Center l-a făcut de la debutul acestei perioade complexe pentru bancă, pentru clienţii noştri, dar şi pentru noi înşine. Ultimele săptămâni ne-au arătat constant că trebuie să fim flexibili în abordări, să ne gândim la soluţii noi şi să le punem în practică rapid pentru a ne putea desfăşura activitatea la un nivel pe care nu l-am estimat niciodată atât de solicitant“, a declarat pentru ZF directorul Contact Center-ului de la BRD.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO