Bănci și Asigurări

Marilena Popovici, B2 Holding: Pe zona de recuperare a creanţelor de retail ne bazăm foarte mult pe voice analytics

ZF Bankers Summit 19

Marilena Popovici, B2 Holding: Pe zona de recuperare a creanţelor de retail ne bazăm foarte mult pe voice analytics

Autor: Anelis Baciu

02.07.2019, 14:42 586

B2 Holding, grup norvegian specializat în recuperarea de creanţe cu prezenţă şi la nivel local, utilizează instrumente de voice analytics pe segmentul de retail, care îi permite să vină cu soluţii mai bune pentru clienţi.

„Pe zona de retail folosim foarte mult de sisteme de scorare, ne bazăm foarte mult pe voice analytics, respectiv la ce tip de voce reacţionează debitorul, cu ce tip de voce este indicat să ne adresăm fiecărui client folosim. Sunt categorii de clienţi care nu reacţionează bine la vocea unui robot. Alţii vor o voce mai familiară, alţii vor să discute cu un consultant care le înţelege problema şi care identifică o soluţie împreună cu ei. Instrumentul de voice analytics analizează calitatea răspunsurilor, timpii de răspunzi şi rata de succes în final”, a explicat Marilena Popovici, administrator al companiilor din grupul B2 Holding în România în cadrul ZF Bankers Summit’19.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO