Bănci și Asigurări

Mastercard anunţă prelungirea parteneriatului cu UEFA Champions League la nivel global

Mastercard anunţă prelungirea parteneriatului cu UEFA...

Autor: Dorin Oancea

04.11.2020, 13:09 49

Mastercard a reînnoit parteneriatul cu UEFA Champions League pentru etapa 2021-2024, continuând, astfel, o colaborare de durată, care a început în 1994.  

Acordul conţine, de asemenea, şi sponsorizarea competiţiei UEFA Super Cup în 2021, 2022 şi 2023.

Atât pentru semifinala şi finala UEFA Champions League 2020, cât şi pentru UEFA Super Cup, Mastercard a dezvoltat o activare digitală: la sosirea pe stadion, jucătorii şi mascotele puteau interacţiona live, prin intermediul unui ecran amplasat la intrare.

„Colaborarea cu un brand global, cum este Mastercard, prezintă numeroase beneficii şi oportunităţi pentru UEFA şi suntem nerăbdători să continuăm această relaţie excelentă pe parcursul următorilor ani. Suntem încântaţi să menţinem această colaborare cu o companie de tehnologie de top, deoarece digitalul joacă un rol din ce în ce mai important în construirea unor conexiuni mai puternice cu publicul, la nivel global”, a declarat Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA Events.

„Suntem foarte mândri să continuăm acest parteneriat de lungă durată cu UEFA Champions League. Evenimentele importante din sport ne dau şansa să îi putem conecta pe fanii din jurul lumii cu pasiunea pe care o împărtăşesc. În timp ce ne bucurăm de cel de-al 27-lea an ca sponsor oficial, suntem încântaţi să fim martorii unor noi momente de nepreţuit în UEFA Champions League şi în anii ce vor urma”, a adăugat Mark Barnett, Preşedinte Mastercard Europe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO