Bănci și Asigurări

Mastercard: Tinerii din generaţia Z sunt printre cele mai bancarizate segmente de populaţie. Iar comerţul electronic este un mediu natural pentru ei

Mastercard: Tinerii din generaţia Z sunt printre cele...

Autor: Roxana Rosu

09.07.2021, 00:00 119

Tinerii  din generaţia Z sunt printre cele mai bancarizate segmente de populaţie, 84% dintre respondenţii din România spunând că au un cont bancar, uşor peste media ECE de 82%, potrivit unui studiu Mastercard realizat la nivelul regiunii. Deşi banii sunt importanţi, relaţiile cu alte persoane sunt cele mai apreciate de Gen Z, iar aproape jumătate din aceştia (48%) sunt de acord că există lucruri mai semnificative în viaţă decât banii.

Întrebaţi despre valorile care sunt cele mai importante pentru ei, tinerii au indicat familia (65%), sănătatea (60%), cariera (36%), educaţia şi situaţia financiară (ambele în procent de 35%). Pentru generaţia Z, care este digitală, comerţul electronic este un mediu natural, iar 74% cumpără online cel puţin o dată pe lună, în principal îmbrăcăminte (55%) şi alimente (35%) sau pentru comenzi în şi de la restaurante sau baruri (32%), precum şi pentru plata utilităţilor (31%), potrivit studiului Mastercard. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO