Bănci și Asigurări

Ce măsuri excepţionale au luat principalele companii de asigurări din cauza pandemiei de coronavirus: Încheierea poliţelor, constatarea daunelor şi plata primelor şi a despăgubirilor online sau extinderea perioadei de graţie pentru plata primelor

Ce măsuri excepţionale au luat principalele companii de...

Autor: Mircea Nica

24.03.2020, 19:45 514

„Ne ajustăm, la fel ca toţi ceilalţi, acţiunile şi modul de lucru pentru a contribui la limitarea răspândirii noului coronavirus, dar şi pentru a continua să răspundem nevoilor clienţilor“, susţine Adrian Marin, preşedintele UNSAR.

Piaţa asigurărilor din România a început im­plementarea într-un ritm accelerat de mă­suri atât pentru prevenirea răspândirii co­ro­na­vi­rusului, cât şi pentru continuitatea ope­raţiunilor, asigurătorii anunţând diferitele me­tode prin care reacţionează la noua criză, po­trivit informaţiilor publice ale Uniunii Na­ţio­nale a Asigurătorilor din România (UNSAR).

Folosirea modalităţilor digitale pentru încheierea poliţelor, reînnoirea poliţelor şi constatarea daunelor sunt câteva măsuri care se regăsesc în deciziile transmise de com­paniile de asigurări pentru o comunicare mai bună cu clienţii, date fiind soluţiile de muncă de acasă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO