Bănci și Asigurări

Mesajul ING pentru clienţi după ce reţeaua de ATM-uri, POS-uri şi Home Banking nu a mai funcţionat: Aceasta problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele şi disponibilităţile băneşti ale clienţilor

Mesajul ING pentru clienţi după ce reţeaua de ATM-uri,...

Autor: Ştefan Stan

10.09.2016, 20:24 2906

Clienţii ING Bank care au încercat să retragă astăzi numerar cu cardurile emise de bancă sau să plătească la POS-urile locale nu au putut face acest lucru din cauza unor defecţiuni tehnice. Nici tranzacţiile prin aplicaţia Home Bank a ING nu au fost posibile.

Vedeţi mai jos mesajul ING pentru clienţi: 

Va informam ca astazi, 10 septembrie, orele 13.00, sistemul de stocare a datelor a inceput sa genereze erori in operare. Ca urmare a acestei situatii tehnice neprevazute, atat reteaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cat si serviciul Home’Bank au devenit indisponibile.

Lucram impreuna cu furnizorii sistemului afectat in regim de maxima urgenta pentru remedierea acestei situatii in cel mai scurt timp posibil. Aceasta problema tehnica nu a pus niciun moment in pericol datele si disponibilitatile banesti ale clientilor ING, care sunt in deplina siguranta.

Vom informa periodic clientii cu privire la stadiul remedierii acestei situatii neplacute.

Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si va asiguram ca, impreuna cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratam rezolvarea acestei problema in regim de maxima prioritate.

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO