♦ Antoine Le Nel, chief growth & marketing officer, partner şi membru al Comitetului Executiv Revolut: În final, noi construim ceva ce nu a mai construit nimeni până acum. Nu are rost să ne uităm în jurul nostru pentru că nimeni nu are ce avem noi ♦ Mariia Lukash, head of growth, Revolut CEE Region: Nu este vorba de faptul că nu avem competitor în România, ci este vorba de percepţie, cum construim produsul pentru a ne poziţiona pe piaţă ♦ Revolut susţine că până la finalul anului îşi va deschide în România sucursala bancară anunţată încă de acum doi ani.
Revolut a anunţat recent că îşi va deschide în cele din urmă sucursală în România, venind cu IBAN local şi intrând astfel sub unele reglementări specifice pieţei româneşti. Având în vedere că Revolut, ca bancă, va fi pusă umăr la umăr lângă jucători bancari locali consacraţi, întrebarea este cum vede competiţia locală, mai ales că în ultimii ani fintech-ul a făcut eforturi de a se duce mai pronunţat în direcţia creditării şi către zona bancară.
Antoine Le Nel, chief growth & marketing officer, partner şi membru al Comitetului Executiv al Revolut, a explicat pentru ZF în cadrul conferinţei de presă organizate de companie că piaţa bancară românească nu reprezintă practic o competiţie pentru Revolut.
„Ideea este nu neapărat că nu avem competitor, ci că nu avem un benchmark, pentru că noi suntem benchmarkul. În final, noi construim ceva ce nu a mai construit nimeni până acum. Nu are rost să ne uităm în jurul nostru, pentru că nimeni nu are ce avem noi. Uitându-ne în jur nu avem cum să preluăm nici un insight pentru noi pentru că noi construim un diferenţiator atât de mare astfel încât indiferent ce face competiţia nu va avea impact asupra drumului nostru, orice ar face”, a spus Antoine Le Nel.