Metropolitan Life, al doilea cel mai mare asigurători pe zona asigurărilor de viaţă, a încheiat anul 2024 cu un volum al primelor brute subscrise de 773 mil. lei, în creştere cu 24%, în timp ce despăgubirile plătite anul trecut au crescut cu 30%, până la 258 mil. lei, potrivit informaţiilor transmise de companie. „Rezultatele financiare solide obţinute în 2024 confirmă eficienţa strategiei noastre şi capacitatea de a ne adapta într-un mediu dinamic. Faptul că tot mai mulţi români aleg Metropolitan Life drept partener de protecţie financiară este o dovadă a încrederii pe care am construit-o în timp. În activităţile noastre, ne concentrăm pe dezvoltarea unor soluţii inovatoare şi flexibile de protecţie financiară, care să răspundă nevoilor actuale ale clienţilor. Privim cu optimism spre viitor, având ca obiectiv să ne consolidăm poziţia de lider pe piaţa asigurărilor de viaţă din România, prin servicii personalizate şi o experienţă digitalizată, adaptată aşteptărilor generaţiilor actuale“, a declarat Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life. Pentru anul 2025, Metropolitan Life îşi propune să consolideze portofoliul existent de produse, să optimizeze canalele de distribuţie şi să investească în soluţii digitale care să faciliteze accesul rapid şi simplificat la serviciile sale. În acelaşi timp, compania va continua să se implice activ în comunitate, susţinând iniţiative de educaţie financiară, incluziune socială şi sustenabilitate. Misiunea Metropolitan Life rămâne aceea de a aduce siguranţă financiară românilor, prin produse personalizate, procese simplificate şi un angajament constant faţă de inovaţie, a mai transmis asigurătorul.