Bănci și Asigurări

Mihaela Bîtu, CEO, ING Bank România: Primele trei luni aduc mai aproape perspectiva revenirii la normalitate, inclusiv în context economic şi financiar. Cererea de credite ipotecare şi de nevoi personale a revenit la nivelul prepandemie

Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România: Observăm un apetit crescut pentru diversificarea investiţiilor şi pentru utilizarea metodelor de plată digitale. Pentru anul în curs, avem un plafon de 1,1 mld. lei alocat în cadrul programului IMM Invest şi suntem pregătiţi să oferim finanţare atât clienţilor existenţi, cât şi celor noi.

Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România: Observăm un apetit crescut pentru diversificarea investiţiilor şi pentru utilizarea metodelor de plată digitale. Pentru anul în curs, avem un plafon de 1,1 mld. lei alocat în cadrul programului IMM Invest şi suntem pregătiţi să oferim finanţare atât clienţilor existenţi, cât şi celor noi.

Autor: Claudia Medrega

26.05.2021, 13:30 139

♦ Costurile cu provizioanele au scăzut cu 19% în T1/2021, la 96 mil. lei ♦ Cererea de credite ipotecare şi de nevoi personale a revenit la nivelul prepandemic la ING Bank România, producţia de credite de consum crescând în T1/2021 cu 50% faţă de ultimele luni din 2020, după cum spune şefa băncii.

ING Bank, sucursala locală a gru­pului olandez cu acelaşi nu­me, a obţinut în primul tri­mestru (T1) din 2021 un profit brut de 183 mil. lei, cu 11% peste nivelul raportat pentru aceeaşi perioadă a anului anterior, potrivit informaţiilor transmise de bancă. Avan­sul câştigului a fost influ­en­ţat de ascensiunea creditării, dar şi de reducerea costurilor cu provizioanele.

În T1/2021, costurile cu provizioa­nele ale ING Bank au scăzut cu 19%, la 96 mil. lei. Pe parcursul anului 2020, ING a majorat de mai mult de trei ori costurile cu provizioanele constituite pentru posibile credite neperfor­mante în condiţiile pandemiei de COVID-19.

„Primele trei luni ale acestui an aduc mai aproape perspectiva reve­ni­rii la normalitate, inclusiv în context eco­no­mic şi financiar. În cazul băncii noas­tre, profitabilitatea a crescut în acest trimestru, iar cererea de credite ipo­tecare şi de nevoi personale a reve­nit la nivelul pre-pandemic. În ace­laşi timp, ob­servăm un apetit cres­cut pentru di­ver­sificarea investiţiilor şi pentru utili­za­rea metodelor de pla­tă digitale“, a declarat Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO