Bănci și Asigurări

Mihaela Ioniţă, care a fost manager de HR la Lidl România, îi succede la ING Bank lui Richard de Graaf, cel care a condus divizia de HR în ultimii trei ani, şi care a preluat un nou rol în cadrul grupului ING

Mihaela Ioniţă, care a fost manager de HR la Lidl...

Autor: Cristina Bellu

19.12.2022, 13:52 697

Mihaela Ioniţă, manager de HR la Lidl România, preia din ianuarie funcţia de Director de Resurse Umane la ING Bank România

ING Bank România anunţă că începând cu  1 ianuarie 2023, Mihaela Ioniţă se va alătura echipei instituţiei, urmând să preia poziţia de Director de Resurse Umane şi membru în Comitetul Executiv al băncii.

Ea îl succedă pe Richard de Graaf, cel care a condus divizia de HR în ultimii trei ani, şi care a preluat un nou rol în cadrul grupului ING.

Mihaela Ioniţă are peste 15 ani de experienţă în consultanţă de business, vânzări şi resurse umane, în cadrul unor companii recunoscute la nivel naţional şi internaţional.

În prezent, este Head of HR al Lidl România, o organizaţie cu peste 10.000 de angajaţi şi unul dintre Angajatorii de Top din piaţa locală.

Anterior, a ocupat funcţii în cadrul unor companii precum Deloitte, KPMG, Xerox Romania, unde a făcut trecerea de la consultanţă către business şi apoi către HR, fiind numită în 2011 HR Director pentru Xerox Romania, activitatea ei acoperind şase ţări din Europa Centrală şi de Est.

În anul 2013, Mihaela Ioniţă a devenit People Services Manager pentru Coca Cola HBC Business Services Organisation (shared service center), relocându-se pentru 3 ani în Bulgaria.

Ulterior, a preluat poziţia de Country HR Manager pentru România la Coca Cola HBC până în februarie 2021, când a fost numită Head of HR al Lidl România.

„Mihaela Ioniţă este unul dintre cei mai experimentaţi profesionişti HR din România, iar profilul său de lider se potriveşte culturii noastre deschise, orientate spre oameni, dezvoltare continuă şi performanţă”, spune Mihaela Bîtu, CEO ING România.

ING Bank, sucursala locală a grupului olandez cu acelaşi nume, este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, şi deţine un portofoliu cu peste 1,6 milioane de clienţi din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri şi Mid-Corporate şi Wholesale Banking.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO