Bănci și Asigurări

Mihaela Nistor, ING: Ne dorim să devenim o bancă digitală pe mobil, iar telefonul trebuie să fie banca ta.„Viteza de adopţie a serviciului acesta din România a fost cea mai mare din tot footprint-ul global al ING-ului.“

Mihaela Nistor, ING: Ne dorim să devenim o bancă...

Autor: Iulian Tenchiu

28.10.2019, 07:40 750

ING Bank, sucursala de la Bucureşti a grupului olandez cu acelaşi nume, are în plan extinderea în continuare a serviciilor digitale şi dezvoltarea pe mobil a serviciilor bancare. Astfel, se urmăreşte re­du­cerea utilizării numerarului în tranzacţii pen­tru îmbunătăţirea ratei de adopţie a cardului bancar şi crearea unor aplicaţii mobile ING destinate operaţiunilor bancare, conform repre­zen­tanţilor ING Bank.

„Noi mergem foarte mult către telefon, telefonul trebuie să fie banca ta. Noi ne dorim să vedem clienţii că folosesc Apple Pay sau ING Pay. În viitor ne dorim ca plasticul, bancnotele să fie folosite cât mai puţin sau deloc. Toate eforturile noastre merg înspre a deveni acea bancă digitală pe mobil pentru clienţii noştri“, a declarat  Mihaela Nistor, Innovation Lead la ING.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO