Bănci și Asigurări

Moda in vitrinele ING: campanie de vanzari de 900.000 de euro

Moda in vitrinele ING: campanie de vanzari de 900.000 de euro
10.05.2010, 23:01 78

ING Bank investeste circa 900.000 de euro intr-o noua platformade comunicare "Vis si facut", proiect care spera sa ii aduca ocrestere de 50% a vanzarilor. Primul produs pe care va experimentanoul mesaj este creditul de consum ING Personal. Pe langa cele douaspoturi TV si materialele clasice de campanie, pentru prima datavitrinele office-urilor ING vor fi pionii principali. Fiecare dincele 175 de locatii a fost decorata in asa fel incat sa arate cavitrina unui magazin de pantofi, haine, mobila sau produseelectronice. Printre colaboratorii ING in proiect se numaradesigneri ca Wilhelmina Arz sau Stephan Pelger si brandurile dedesign interior - Spazio Studio sau Bella Bologna.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO