Bănci și Asigurări

Monika Kania, GFT Poland: Băncile trebuie să se adapteze la cerinţele clienţilor: hiperpersonalizarea, securitatea cibernetică şi tehnologiile avansate sunt esenţiale pentru succesul în era digitală

ZF Bankers 2024

Monika Kania: În hiperpersonalizare este foarte important să strângem toate datele care ne pot ajuta să oferim produse personalizate pentru grupuri mai mari de clienţi, astfel încât să fie profitabil la sfârşitul zilei.

Monika Kania: În hiperpersonalizare este foarte important să strângem toate datele care ne pot ajuta să oferim produse personalizate pentru grupuri mai mari de clienţi, astfel încât să fie profitabil la sfârşitul zilei.

Autor: Ramona Cornea

30.08.2024, 19:40 120

„Există zone care pot fi digitalizate, dar sunt şi zone care necesită intervenţie umană. De exemplu, GenAI poate sprijini agenţii să răspundă mai bine clienţilor, dar nu poate înlocui complet interacţiunea umană.“

 Transformarea digitală este cheia succesului în sectorul bancar, iar pieţele din Polonia şi România sunt într-o poziţie excelentă pentru a beneficia de pe urma acestei tendinţe, spune Monika Kania, chief revenue officer la GFT Poland.

„România şi Polonia sunt pieţe foarte asemănătoare nu doar din punct de vedere geografic şi social, ci şi al performanţei pieţelor. Polonia a început procesul de transformare digitală a sectorului bancar încă din anul 2000, progresând rapid în înţelegerea nevoilor clienţilor bancari moderni. Această evoluţie a adus cu sine provocări, dar şi oportunităţi pentru băncile care au ales să-şi modernizeze infrastructura şi să schimbe modul de interacţiune cu clienţii“, a declarat ea în cadrul ZF Bankers Summit 2024.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro