Bănci și Asigurări

Natalia Chiriţescu,Vodafone: Flexibilitatea şi apropierea de client sunt principale avantaje oferite de operatorii de comunicaţii băncilor

Natalia Chiriţescu, head of regional sales Eastern Europe, Vodafone Global Enterprise

Natalia Chiriţescu, head of regional sales Eastern Europe, Vodafone Global Enterprise

Autor: Anelis Baciu

08.06.2015, 14:00 491

Băncile locale îşi doresc mai multă flexibilitate pentru angajaţii lor şi vor să fie tot mai aproape de clientul final, iar pentru acestea apelează la serviciile operatoriilor telecom, a declarat Natalia Chiriţescu, head of regional sales Eastern Europe & CE Partners, Vodafone Global Enterprise, prezentă la conferinţa ZF Bankers Summit’15.

„Băncile vor angajaţi mobili, de aceea lucrăm la flexibilitate şi încercăm să le oferim angajaţiilor din bănci acess la aplicaţii de business şi sisteme de ori unde se află. Încercăm totodată, să îmbunătăţim infrastructura informaţională a băncilor şi avem în portofoliu servicii care intergrează alte numeroase soluţii de comunicaţii de business”.

Tehnologia şi în special utilizarea telefoanelor inteligente va schimba modelul de business al băncilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO