Bănci și Asigurări

Nicoleta Cioca, co-fondator BioFresh Banat: Suntem pe toate rafturile magazinelor mari pe care clienţii le frecventează cu legume ecologice

Videoconferinţa ZF – Patria Bank, „Importanţa parteneriatelor în business. Dezvoltarea companiilor agro şi micro prin cooperare şi colaborare”

Nicoleta Cioca, co-fondator BioFresh Banat: Suntem pe...

Autor: Florentina Niţu

23.06.2020, 14:02 317

BioFresh Banat, un start-up care a pornit de la ideea de a aduce pe piaţă produse bio 100% în partea de vest a ţării şi de a readuce gustul legumelor proaspete, este prezent în toate marile reţele de retail modern din România încă din primul an de activitate, spune Nicoleta Cioca co-fondator al businessului.

Ea este expert în accesarea de fonduri europene şi a gandit si materializat proiectul BioFresh Banat exclusiv prin finanţare europeană în valoare de 2,4 milioane de euro, proiect derulat în perioada august 2018 – august 2019.

„BioFresh a fost implementat repede, pentru că am văzut de ce avem nevoie şi ştiam cum să facem. (...) Acum, suntem pe toate rafturile magazinelor mari pe care clienţii le frecventează cu legume ecologice”, a spus Nicoleta Cioca, co-fondator BioFresh Banat, în cadrul  videoconferinţei ZF – Patria Bank, „Importanţa parteneriatelor în business. Dezvoltarea companiilor agro şi micro prin cooperare şi colaborare”. Ea a menţionat că în cele patru luni de activitate din 2019 a ajuns la o cifră de afaceri de 800.000 de lei.

Ce a mai declarat ea în cadrul evenimentului:

@ O parte din produse sunt făcut in house, iar o altă parte provine de la furnizori.

@ În fermă am avut probleme în timpul stării de urgenţă, pentru că ne doream să lucrăm cu o forţă de muncă permanentă, iar lucrători permanenţi din Bangladesh şi nu au mai putut ajunge. De asemenea, au scăzut preţuile produselor, pentru că a scăzut puterea de cumpărare.

@ Direcţia noastră este să mergem doar inainte, să investim în continuare şi să reinvestim profitul.

@ Vrem să investim într-un proiect în zootehnie.

@ Consumatorul român trebuie educat să caute în piaţă produsul românesc, să caute un produs sănătos, la preţ competitiv, în cantităţi pe care le foloseşte.

@ Ca antreprenor trebuie să fie proactivi în orice fac, să mergi să baţi la uşa retailerilor, altfel nu se poate. Chiar dacă ai un produs gustos, suntem jucători mici şi trebuie să mergem să batem la uşa celor mari.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO