NN Group, compania olandeză de servicii financiare prezentă pe pieţele locale de asigurări de viaţă şi pensii private, şi fondul Rubio Impact Ventures lansează competiţia NN Social Innovation Startup Awards care se adresează start-up-urilor tech aflate în stadiu incipient care urmăresc să creeze un impact pozitiv în societate.
Proiectul cuprinde 11 ţări din Europa, printre care şi România, şi Japonia. Finaliştii vor primi un grant de susţinere în valoare de 50.000 de euro, în timp ce câştigătorul va primi un grant de 100.000 de euro, împreună cu suport personalizat şi acces la un program de dezvoltare antreprenorială timp de un an.
„Prin parteneriatul cu Rubio Impact Ventures nu oferim doar sprijin financiar, ci ne unim resursele pentru a ne asigura că aceste start-up-uri beneficiază de îndrumarea şi sprijinul de care au nevoie pentru a-şi maximiza potenţialul şi pentru a crea un impact durabil în societate”, spune Fleur Hudig, Head of Corporate Citizenship la NN Group.
Competiţia îşi propune să susţină antreprenorii din ţările unde este prezent grupul NN - Belgia, Cehia, Grecia, Ungaria, Olanda, Polonia, Slovacia, România, Spania, Turcia şi Japonia - care dezvoltă soluţii inovatoare pentru provocări sociale complexe. Împreună, NN Group şi Rubio Impact Ventures oferă expertiză complementară pentru a accelera soluţiile şi inovaţiile sociale.
Pentru a participa în competiţia NN Social Innovation Startup Awards, start-up-urile interesate pot aplica până pe 15 octombrie 2024 prin completarea unui formularonline. Sunt eligibile start-up-uri cu activităţi în domenii precum EdTech, WorkTech, tehnologii pentru accesibilitate, diversitate şi incluziune socială, incluziune financiară sau pentru acces la servicii juridice sau locuinţe, precum şi arii care contribuie la bunăstare fizică, mintală şi financiară, longevitate şi un stil de viaţă sustenabil.