Omnasig lansează noi funcţionalităţi ale procesului de gestionare digitală a daunelor pentru poliţele CASCO, RCA şi PAD, care completează modalităţile de soluţionare precedente, potrivit informaţiilor transmise de asigurător. "Transformarea digitală reprezintă un pilon central în strategia noastră de dezvoltare. OMNIASIG a recunoscut de mult timp importanţa accesului digital la servicii, acesta fiind esenţial pentru viitorul industriei asigurărilor. Noile funcţionalităţi implementate acum demonstrează angajamentul nostru ferm de a furniza soluţii inovatoare şi eficiente asiguraţilor noştri. Ne concentrăm pe optimizarea proceselor şi creşterea transparenţei, asigurând astfel o experienţă de calitate, plăcută şi rapidă, tuturor clienţilor noştri,“ a declarat Mihai Tecău, CEO al Omniasig Vienna Insurance Group. Astfel, pentru a reduce şi a eficientiza timpul alocat căre asiguraţi gestionării daunelor, precum şi pentru a permite acces mai facil şi mai rapid al acestora la informaţiile aferente dosarelor de daune, Omniasig a adăugat un buton pentru completarea cererii de despăgubire în secţiunea Daune din meniul website pentru dosarele CASCO şi RCA, un buton pentru verificarea stadiului dosarului în aceeaşi secţiune de daune pentru dosarele CASCO şi RCA, un buton pentru notificările de daună în zona de văămări corporale din RCA şi un buton pentru notificare daună auto, non-auto (locuinţe, PAD, bunuri, altele).