Bănci și Asigurări

OTP Bank lansează chatbot-ul Octavian, asistentul digital care consiliează clienţii băncii în procesul de suspendare a plăţii ratelor şi alte servicii

OTP Bank lansează chatbot-ul Octavian, asistentul...

Autor: Cristina Bellu

12.05.2020, 16:18 184

OTP Bank România a introdus asistentul digital Octavian în activitatea băncii, care oferă informaţii personalizate în contextul actual, dar şi îndrumare pentru cei care doresc să opteze pentru măsura suspendării ratelor.

”Peisajul digital evoluează, nevoile clienţilor noştri au crescut, iar contextul actual accelerează această necesitate de inovaţie. (...) Chatbot-ul Octavian acţionează ca un agent uman, răspunde instant şi oferă o interacţiune personalizată 24 de ore din 24”, transmit reprezentanţii OTP Bank.

Robotul este creat utilizând tehnologia RPA (Robotizarea Automatizării Proceselor) şi foloseşte o platformă UiPath, lider în automatizarea proceselor robotizate.

”RPA permite automatizarea unui proces de business, din care este eliminată eroarea umană şi care rezolvă operaţiuni, iar robotul nostru efectuează sarcini precum sortarea şi procesarea e-mailurilor primite, validarea datelor trimise cu cele din sistemele băncii, trimiteri SMS de validare a cererii şi interpretarea răspunsurilor acestora”, adaugă reprezentanţii OTP Bank.

OTP Bank, subsidiara locală a celui mai mare grup bancar din Ungaria, ocupă locul 9 în funcţie de active, în clasamentul jucătorilor bancari din România, potrivit datelor furnizate de instituţia financiară.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO