Bănci și Asigurări

Pandemia de coronavirus aduce provizioane mai mari şi taie din câştiguri. ING Bank a obţinut în S1/2020 un profit de 320 mil. lei, în scădere cu 17%, deşi veniturile au crescut cu 4%

Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România: Adopţia tehnologiei în societate este accelerată în urma pandemiei şi observăm acest fapt şi în comportamentul clienţilor noştri. Ei au avut dintotdeauna o apetenţă mai ridicată pentru soluţii digitale, iar, în prezent, 64% dintre clienţii noştri utilizează exclusiv aplicaţia de mobil Home’Bank. Am observat şi o creştere cu 27% a numărului de tranzacţii e-commerce, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019. Vom continua eforturile de dezvoltare a ofertei noastre digitale şi de îmbunătăţire continuă a aplicaţiei de mobile banking.

Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România: Adopţia tehnologiei în societate este accelerată în urma pandemiei şi observăm acest fapt şi în comportamentul clienţilor noştri. Ei au avut dintotdeauna o apetenţă mai ridicată pentru soluţii digitale, iar, în prezent, 64% dintre clienţii noştri utilizează exclusiv aplicaţia de mobil Home’Bank. Am observat şi o creştere cu 27% a numărului de tranzacţii e-commerce, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019. Vom continua eforturile de dezvoltare a ofertei noastre digitale şi de îmbunătăţire continuă a aplicaţiei de mobile banking.

Autor: Claudia Medrega

18.08.2020, 00:08 395

♦ Mihaela Bîtu, CEO: Am lucrat alături de colegi şi am colaborat cu instituţiile statului şi cu clienţii pentru a depăşi împreună această perioadă.

ING Bank, sucursala locală a grupului olandez cu acelaşi nu­me, a obţinut în primul se­mestru (S1) din 2020 un profit net de 320 mil. lei, cu 17% sub nivelul raportat pentru aceeaşi perioadă a anului 2019, evoluţia fiind afectată de impactul crizei coronavirusului.

Profitul brut al ING Bank a scăzut cu 18% comparativ cu anul trecut, la 369 mil. lei.

„În aceste vremuri fără precedent, am lucrat intens alături de colegii noştri din ţară şi am colaborat cu instituţiile statului şi cu clienţii noştri pentru a depăşi împreună această perioadă. În al doilea trimestru, marcat de impactul crizei COVID-19, priorităţile noastre s-au axat pe sănătatea şi siguranţa colegilor noştri şi, în egală măsură, pe sprijinul acordat clienţilor. În primă instanţă, am crescut ponderea de lucru de acasă la peste 95% pentru angajaţii din sediul central al băncii, am activat scenariile de continuitate a afacerilor şi am implementat măsuri pentru un mediu de lucru sigur în agenţiile ING. Apoi, eforturile noastre s-au concentrat asupra procesării a peste 32.000 de solicitări de amânare a plăţii ratelor la credite, iar rata de aprobare a fost de 95%“, a declarat Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO