Cele două companii, parte a grupului Uniqa, cu activitate pe zona asigurărilor generale şi pe asigurări de viaţă au încheiat 2021 cu prime brute subscrise de 102,2 mil. euro, în creştere cu 8,9% faţă de 2020. Profitul brut cumulat a ajuns la 5 mil. euro, în creştere cu peste 66%.
Uniqa România, compusă din două companii care aparţin grupului austriac Uniqa, urmăreşte extinderea businessului, asigurările de garanţii reprezentând un segment pe care Uniqa vrea să dezvolte soluţii, a transmis Paul Cazacu, CEO al Uniqa Asigurări.
„Pentru Uniqa, 2021 a fost un an de transformare majoră. Am trecut la o nouă etapă în evoluţia companiei, iar acest lucru s-a văzut la nivelul modului în care ne organizăm şi gândim strategia, poziţionând clientul în centrul tuturor acţiunilor. Noul nostru model de afaceri este organizat pe trei paliere, adresând nevoile specifice fiecărui segment: Retail, Corporate & Affinity şi Bancassurance. Uniqa urmăreşte, mai departe, obiectivele de creştere durabilă, cu planuri ambiţioase pentru dezvoltarea activităţii in 2022 pe segmentele de asigurări nonauto şi asigurări de viaţă“, a declarat Paul Cazacu, CEO Uniqa Asigurări.