Bănci și Asigurări

Piaţa asigurărilor face paşi mici în direcţia tehnologizării. Ce spun asigurătorii şi brokerii?

Piaţa asigurărilor face paşi mici în direcţia...

Autor: Mircea Nica

21.10.2019, 16:00 608

În timp ce notificările online în asigurări pot ajunge la o pondere de 40%, în cazul vânzărilor de asigurări online procentul scade spre 2-3%.

Vânzarea online a asigurărilor reprezin­tă, în prezent, în cel mai bun caz 2%-3%, în timp ce notificarea online poate ajunge până la 40% pentru că zona de servicii este mult mai uşor percepută şi mult mai agreată de cli­enţi, a spus recent Cristian Ionescu, CEO al Asirom.

„Relaţia interumană va exista, dar forma în care vom comunica, cu siguranţă se va schim­ba. La ora actuală, gradul de penetrare a scăzut în asigurări şi a scăzut probabil din cau­ză că nu reuşim să prezentăm produse su­fi­cient de simplu, astfel încât clientul să le în­ţeleagă. Dacă dăm la o parte poliţa de răs­pundere civilă auto (RCA) probabil că piaţa de online ar fi în minus“, a explicat Cristian Ionescu.

Piaţa asigurărilor din România a început să facă primii paşi în direcţia dezvoltării digi­tale prin implementarea soluţiei Robotic Process Automation (RPA), dar în con­tinuare sunt limitări din punctul de vedere al tehnologizării, accesului la informaţii şi tehnologie şi a legislaţiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO